پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

پایان همکاری ایران و اسکوچیچ| یک ایرانی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۱۶۴۸۸
  • ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
  • ۱
پایان همکاری ایران و اسکوچیچ| یک ایرانی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی قطر
شنیده می‌شود در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصمیم به قطع همکاری با اسکوچیچ گرفته شده و یک ایرانی جانشین وی خواهدبود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ماجرای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی در جام جهانی قطر پیچیده‌تر از قبل شده و فعلا فقط می‌توان قاطعانه گفت اسکوچیچ باز هم در حسرت دیدن جام جهانی از نزدیک خواهدماند. این سرمربی کروات که موفق شد تیم ملی را به جام جهانی برساند، رفتنی شده و قرار نیست تیم ملی ایران را در مسابقات جام جهانی هدایت کند.

پس از آنکه چند روزی شایعه حضور کی‌روش در ایران جدی‌تر از همیش دنبال می‌شد، حالا اما با اتفاقات رخ داده در 48 ساعت اخیر می‌توان گفت که پرونده بازگشت مربی پرتغالی با انتقادات تندی که صورت گرفت منتفی شده‌است.

منتقدان کی‌روش وقتی ماجرای بازگشت او را جدی‌تر از همیشه دیدند پای کار آمدند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این اتفاق به کار گرفتند. برخی رسانه‌ها، پیشکسوتان و ازهمه مهمتر، برنامه‌های ورزشی صداوسیما دست به دست هم دادند و در برابر بازگشت کی‌روش هر چه در توان داشتند اجرایی کردند.

کار به جایی رسید که حتی در برنامه ورزشی شب گذشته یکی از شبکه‌های سیما، مترجم سابق بلاژوویچ، بگوویچ و برانکو به عنوان کارشناس در مذمت کی‌روش صحبت کرد. مشخص نیست دقیقا چرا باید چلنگر به عنوان یک کارشناس در برنامه‌ای ورزشی تریبون بگیرد.

سرمربی ایرانی جانشین اسکوچیچ کیست؟

اما حالا مهمترین سوال در خصوص جانشین اسکوچیچ است. ایرانی خوش شانسی که قرار است حضور در جام جهانی را بعد از حشمت مهاجرانی و جلال طالبی تجربه کند کیست؟

در ساعات اخیر گزینه‌های مختلفی شنیده می‌شوند، از امیر قلعه نویی تا یحیی گل محمدی و جواد نکونام و حتی وحید هاشمیان.

حالا باید منتظر بمانیم تا به قول علی دایی ببینیم لابی چه کسی قوی تر است؟ هرچند علی دایی در بین گزینه ها مطرح شده، اما به نظر می رسد دایی در همان ابتدای امر به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و گفته اصلا علاقه ای به قبول هدایت تیم ملی ندارد.

در آن سو اما شنیده می شود امیر قلعه نویی تلاش زیادی برای بازگشت به تیم ملی داشته و رایزنی‌ها را آغاز کرده است.

به نظر می رسد با توجه به جو بد تیم ملی و چنددستگی در میان بازیکنان، شاید بهترین گزینه بعد از علی دایی، جواد نکونام باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
0
0
آخه جواد نکونام چه رزومه ای داره که بخواد بره جام جهانی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->